B2C Event - 3. místo

Audiovizuální festival VLTAVA ŽIJE

Firma ART 4 Promotion
Klient ČEZ, a.s.

Seznam účastníků kampaně nesoucích hlavní podíl na úspěšnosti přihlášených prací

Lenka Střítecká - Project Manager
Rudolf Střítecký - Creative Director
Miroslav Nejedlý - Production Manager
Lukáš Kapinus - 3D Visual Artist
Alena Bočková - Graphic Designer
Klára Němcová - Event Manager
Igor Mahal - Marketing & PR Manager



Cíl a popis eventového projektu, způsob realizace a výsledek eventového projektu

Dva dny dny plné emocí a 9 zážitkových lokací. Spojení značky s intenzivním zážitkem desetitisíců návštěvníků. Historické centrum krajské metropole ožilo prostřednictvím audiovizuálních technologií, hudby a živých performance spojené tématem HUDEBNÍ LEGENDY. Kompletní realizace od nápadu, konceptu, obsahového zpracování, dramaturgie, scénografie, hudební a vizuální dramaturgie, technické a organizačního zajištění, financování, PR, mediální kampaň, apod. Výsledkem bylo více než 60 000 nadšených návštěvníků, tisíce pozitivních postů na sociálních sítích a kladná odezva médií. Součástí projektu byli i dva charitativní projekty, kdy šlapání na ČEZ kole pro znevýhodněné mělo rekordní počet účastníku ca celý rok 2017 ze všech akcí.

Počet oslovených eventem vs reálně zúčastněných

130.000 vs 60.000

Doplňující informace

Festival se liší od podobných festivalů světel svým konceptem. Jednotlivá audiovizuální představení jsou spojena tématicky a jsou zpracována jako emočně nabité multimediální show. Jednotící téma "Hudební legendy" rozehrálo zážitkový okruh těmito technologiemi: 1. FACE MAPPING "Tváří v tvář" videomapping na 6 metrový model obličeje zavěšeném na historické budově muzea, 2. LASER MAPPING "Hallelujah" na historické Černé věži, 3. VIDEOMAPPING (3D) "Podívej hudba" , 4.VODNÍ STĚNA "Když voda tančí" a tribute Michaela Jacksona, 5.LASER HARFA "Dotkni se hudby", 6. HUDEBNÍ ULIČKA "Vivat musica", 7. STROM FANTAZIE "Měsíční sonáta" s originálním pojetím multimediálního stromu v kombinaci se špičkovou akrobacií, který získal u diváků největší úspěch. 8.LASER ANIMACE "Vltava žije" 9. MULTIMEDIÁLNÍ KONCERT "Město zrcadel, Vivaldiano". Vše spojoval INFO POINT, s LED obrazovkou a informacemi o celém festivalu. Každá lokace byla tvořená jinou technologií, připomínala různé hudební legendy a byla ztvárněna originální instalací, připravenou koncepčně, obsahově i zpracováním jako původní dílo pro daný festival.Nedílnou součástí festivalu je Setkání dětských domovů, na které přijíždějí stovky znevýhodněných dětí, které jsou aktivně zapojeny do celého dění. Festival má svou aplikaci pro mobilní telefony.

Rozpočet

5 - 10 mio