B2B Event - 1. místo

Rádio 201.7

Firma Event Arena
Klient Komerční banka

Seznam účastníků kampaně nesoucích hlavní podíl na úspěšnosti přihlášených prací

Soňa Jelínková - Head of Internal and External Events
Jana Radilová - Senior event manager
Kateřina Horynová - Creative director



Cíl a popis eventového projektu, způsob realizace a výsledek eventového projektu

ÚKOL: PŘEDSTAVIT LETOŠNÍ VÝSLEDKY, ALE PŘEDEVŠÍM STRATEGII NA NÁSLEDUJÍCÍ ROK ATRAKTNÍ FORMOU ZVÝŠIT POZORNOST K OBSAHU KONFERENCE DOSTAT VŠECHNY ÚČASTNÍKY NA STEJNOU VLNU ODNÉST SI POZITIVNÍ ZÁŽITEK Z KONFERENCE ŘEŠENÍ: KONCEPT: KB OPEN AIR - VYSÍLACÍ FREKVENCE 201,7 PRVNÍ KONFERENCE V ČESKÉ REPUBLICE VE FORMĚ ROZHLASOVÉHO VYSÍLÁNÍ TECHNOLOGICKÉ ŘEŠENÍ - RÁDIO TECHNIKA - 1.200 RÁDIOVÝCH POSLUCHAČŮ NALADĚNÝCH NA JEDNU RÁDIO FREKVENCI REÁLNÉ RÁDIOVÉ STUDIO PŘÍMO NA PODIU JEDNOTLIVÝ SPEAKEŘI (PREZENTUJÍCÍ) SE STALI HOSTY ROZHLASOVÉHO VYSÍLÁNÍ OPENING KONFERENCE - POJĎME SE ZAPOSLOUCHAT DO AUTENTICKÝCH ZÁZNAMŮ ČESKÉHO ROZHLASU OD ZAHÁJENÍ VYSÍLÁNÍ AŽ PO SOUČASTNOST PREZENTACE JAKO RUBRIKY ROZHLASOVÉHO VYSÍLÁNÍ VŠECHNY KLÍČOVÉ INFORMACE SE K ÚČASTNÍKŮM DOSTÁVALI INDIVIDUÁLNĚ

Počet oslovených eventem vs reálně zúčastněných

Pozvaných hostů: 1500 Zúčastněných hostů: 1200

Doplňující informace

Nápad na koncept ON AIR vznikl týmovou spoluprací s KB a Event Arenou. Do naší historie úspěšných eventů zařazujeme tento jako jeden z nejzábavnějších u kterých jsme kdy mohli být.

Rozpočet

do 5 mio