B2B Event - 3. místo

Czech Renaissance YPO Intercontinental chapter 2017

Firma Quix event
Klient WOOD&Company

Seznam účastníků kampaně nesoucích hlavní podíl na úspěšnosti přihlášených prací

Eva Nečesalová - Event production
Miro Barták - Concept director
Kateřina Eichlerová - Performance production
František Effenberger Zouzal - 3D artist
Petra Jedličková - Project designer
Václav Veselý - Technical manager
Stanislav Jiránek - Decorations



Cíl a popis eventového projektu, způsob realizace a výsledek eventového projektu

Zadání eventu: Netradiční a neformální večeře s filmovým programem, na kterou budou hosté dlouho vzpomínat. Během jednoho večera jsme tedy kompletně 3x změnili prostor do různých filmů. Hosté přivítali postavy ze Star Wars a to včetně R2D2 robůtka. Najednou se celý prostor změnil ve vesmírnou loď Impéria a my odlétli v čase i v prostoru. Následovalo uvítání Darth Vaderem a interaktivní akrobatická show se světelnými meči. Po nějakém čase usedá k pianu malý chlapec. Spíše cvičí. Je to malý Amadeus, který je jako úvodní show k tématickému videomappingu, který nás přenese společně s herci do období Rakouska-uherska a bohatých kostýmů. Zničehonic se začíná ze všech stran ozývat Mozartova nejznámější opera a promění se v kouzelný operní flashmob. Třetí film, každý hned pozná - jde přes úplnou tmu s padajícím zeleným kódem za doprovodu ikonického telefonního vyzvánění. Tedy Matrix a skvělá videomappingová a akrobaticko-taneční show, která uzavírá celý večer.

Počet oslovených eventem vs reálně zúčastněných

100/100

Doplňující informace

V eventu se nám podařilo hosty překvapit, pobavit, vtáhnout je do děje, zapojit je do aktivit a zároveň jsme jim nechali prostor pro společnou konverzaci, což považujeme za důležité. Věříme, že jsme tak splnili všechny klientovy požadavky. Veškeré herecké scény, taneční choreografie a všechna ostatní performance byla vytvořena QUIXem, neměli jsme jedinou subdodávku od jiného dodavatele. Všechna show byla vytvořena unikátně pro tento večer naší choreorafkou, včetně operního flashmobu, kdy jsme nacvičili Mozartovy árie. Stejně jsme si počínali v dekoracích a zejména ve výrobě originálních videomappingových dat, které byly vytvořeny naším 3D grafikem. Také veškerá technika byla dodána od nás - projektory, světla, zvuk, podium. Akce byla pro uzavřenou skupinu mezinárodních členů organizace YPO a byla součástí celého týdne eventů a gala večeří. Celkem jsme realizovali 4 eventy v jednom týdnu v různých lokací a s různým programem. Do soutěže hlásíme ten nejvíce zajímavý. Výsledek a vyhodnocení zábavného eventu pro uzavřenou skupinu je těžké, zejména proto, že neměla jiný než zábavný a společenský účel. Nicméně akci hosté po jejím skončení vyhodnotili jako dosud nejlepší za všechny roky.

Rozpočet

do 5 mio