B2P Event - 2. místo

Reactions Conference

Firma MVP events
Klient Modrá zóna České spořitelny na Colours of Ostrava 2017

Seznam účastníků kampaně nesoucích hlavní podíl na úspěšnosti přihlášených prací

Marek Vocel - CEO, founder
Martina Pešinová - business manager
Ondřej Rakušan - Art director
Jan Hrdlička - Chief creative officer



Cíl a popis eventového projektu, způsob realizace a výsledek eventového projektu

OBJECTIVES: ZMĚNIT VNÍMÁNÍ ZNAČKY ČESKÁ SPOŘITELNA NA COO OTEVŘÍT ZÓNU PRO VŠECHNY ZAJISTIT PROPOJENÍ MODRÉ ZÓNY S DISKUSNÍM FÓREM MELTINGPOT, JEHOŽ JE ČSAS HLAVNÍM PARTNEREM ZAJISTIT - BENEFIT PRO KLIENTY - BENEFIT PRO NEKLIENTY PROMOVAT - MELTINGPOT - FRIENDS 24 - PRODUCT - VELKOKAPACITNÍ WIFI - INOVATION TESTING CONCEPT DESCRIPTIONS: OTEVŘENÁ ZÓNA BEZ PLOTŮ, BARIÉR A OMEZENÍ 100% KOMFORT VIZIBILITA DESIGN KONCEPT VIDEOMAPPING OZVĚNY MELTINGPOTU 9 DISKUSÍ 9 FILMŮ A PROJEKCÍ 9 TOP DJ´S NEJDELŠÍ BAR, NEJVYCHLAZENĚJŠÍ NÁPOJE HAPPY DRINKS PRO KLIENTA A NEKLIENTY SPECIÁLNÍ FESTIVALOVÉ BAREVNÉ LOGO HIGHLIGHT COLOURS: LASERDANCE PROMO "ŠÉÉÉRUJ" - WIFI, SDÍLENÍ, BENEFITY RESULTS: 16 000 NÁVŠTĚVNÍKŮ = 40% COLOURS OF OSTRAVA 10 000 NÁVŠTĚVNÍKŮ NA NEJDELŠÍM BARU 2 500 TANEČNÍKŮ LASER DANCE 2 300 FREE DRINKŮ 300 STAŽENÍ APP Friends 24 9 000 DÁRKŮ 4 500 000 Kč CASH Z BANKOMATŮ ČS VELKOKAPACITNÍ WIFI PŘIPOJENÍ PRO VŠECHNY V ZÓNĚ

Počet oslovených eventem vs reálně zúčastněných

40 000 - 50 000 návštěvníků COO / 16 000 reálně zúčastněných návštěvníků Modré zóny 156 000 lidí vidělo přenosy z Ozvěn Meltingpotu z Modré zóny na sociálních sítích

Doplňující informace

Zóna ČS se představila v novém kabátě, večerním videomappingem na hlavním stanu a wi-fi pro všechny zdarma. Během festivalu do ní zavítalo 16 000 lidí. Největší večerní atrakcí, viditelnou z velké části areálu festivalu, byl unikátní dance point - vždy dva tanečníci se díky laserové projekci na blízkých komínech proměnili ve stylizované postavičky. Jejich kreace tak mohla zaujmout každého návštěvníka. Celkem si během čtyř večerů tanec vyzkoušelo 2 500 lidí. V zóně si zahrálo celkem devět DJ, 9 000 návštěvníků si odneslo malé dárky a 2 300 se trefilo do happy minutes, kdy se rozdávaly drinky zdarma. ČS byla letos poprvé také partnerem diskusní platformy Meltingpot. Ve své Modré zóně proto uspořádala debatní pásmo Ozvěny Meltingpotu. Během čtyř festivalových dní nabídla návštěvníkům i sedm filmů a devět diskusí, z toho se pětkrát mohli setkat s řečníky Meltingpotu - Tomášem Šebkem, který zachraňuje životy i s Lékaři bez hranic, Lenkou Klicperovou a Markétou Kutilovou, jež tři roky na místě mapovaly konflikt v Sýrii, hercem a podnikatelem Tomášem Hanákem, Karlem Janečkem i jeho alternativním volebním systémem Human 21. Pětici uzavřel matematik a pedagog prof. Milan Hejný, šíření jeho metody výuky matematiky Spořitelna podporuje prostřednictvím své nadace. Debaty s touto pěticí osobností byly také živě vysílány na facebooku České spořitelny - přenosy zaujaly více než 156 tisíc lidí. Návštěvníkům festivalu byly také tradičně k dispozici dva mobilní bankomaty, lidé z nich za čtyři festivalové dny vybrali téměř 4 500 000 Kč. Téměř 300 návštěvníků Modré zóny si také stáhlo aplikaci Friends 24, která nabízí klientům Spořitelny okamžitou platbu do výše 10 000 Kč, a to komukoli v České republice pomocí SMS, e-mailu a nejrůznějších messengerů, aniž by museli znát číslo účtu protistrany. VIP klienti ČS měli nabité karty, kterými mohli platit na barech v Modré zóně. Veškeré nápoje byly ve 40° horkých dnech předchlazovány.

Rozpočet

do 5 mio