Zprávy

Aktuálně v asociaci

ČEA připravila novou formu spolupráce pro zadavatele a další subjekty
11. 9. 2019

Chcete být uprostřed dění evropského eventového průmyslu? Mít přímý kontakt a budovat vztahy s nejvýznamnějšími eventovými agenturami a dodavateli? Mít možnost se zapojit do diskuze týkající se problematiky organizace akcí, bezpečnosti či technického zázemí. Být v obraze a sledovat trendy z první řady? Pokud nesplňujete podmínky pro standardní členství, můžete se nově stát Partnerem České eventové asociace.

Status Partnera vám umožňuje účastnit se odborných diskuzí ze světa eventů, být propojen se členy Asociace a propagován jako její partner. Vzhledem ke komplexnímu rozhodování v korporacích není vždy možné vyhovět požadavku Asociace na reprezentaci členů z kruhů nejvyššího vedení. Tento model partnerství je oproti členství vhodný jak pro subjekty, které eventy zadávají (obvykle korporace), tak i např. hotely, umělecké agentury a další. Partnerství je pro všechny tyto subjekty, kteří mají zájem se vzdělávat, budovat obchodní vztahy s eventovými agenturami, poznat nové dodavatele či s dalšími členy Asociace přispívat ke kultivaci našeho odvětví. Na rozdíl od člena nemusí splňovat kvalifikační podmínky a nemají hlasovací právo. Zvýhodněný roční partnerský poplatek činí 15 000 Kč.

Zájemci o partnerství ČEA mohou adresovat svoji žádost na tajemnici České eventové asociace Markétu Chačutarov: marketa.chacaturov@c-e-a.cz.

obrázek


Další aktuality

4. 6.
2020
Informace k Event MeetUP na téma Nocovid. Together again.

Cílem setkání je sjednocení všech odborníků eventového průmyslu na zodpovědném a zdravému rozumu odpovídajícímu přístupu k pořádání společenských, kulturních a ...

Číst více
26. 5.
2020
Je zpět! Event MeetUP No. 3 na téma Nocovid. Together Again.

Je naším velkým potěšením, že vás můžeme po delší době znovu pozvat, a to na třetí setkání tohoto neobvyklého roku – Event MeetUP. Budeme se bavit o tématu, které je ...

Číst více
26. 5.
2020
HOME OFFICE 2.0, to je motivační interní komunikace pro zaměstnance vašich klientů

Jak na interní komunikaci, když zaměstnanci pracují z domu Obavy z šíření koronaviru radikálně změnily zaběhnuté fungování firem, a tato situace v CREATIVE PRO Group ...

Číst více