Výstava Bylo Nebylo ve Fóru Karlín
Soutěžící | AV MEDIA EVENTS |
---|---|
Klient | Fórum Karlín |
Formát eventu | Klasický (živý) |
Seznam účastníků kampaně nesoucích hlavní podíl na úspěšnosti přihlášené práce
Michal Maťko - Obchodní Manažer Segmentu
Popis projektu
1) Vytvořit komerční kulturní událost, která by mohla, při zmírnění pandemických opatření, umožnit obyvatelům a návštěvníkům Prahy nevšední zážitek a podnikatelům v oboru možnost realizovat kulturní akci pro veřejnost. 2) Pokrytí nákladů na režii haly a nákladů na techniku, ideálně s možností vydělat v době covidových restrikcí, kdy firmám zůstali fixní náklady ale byla jim odepřena možnost výdělku. 3) Výsledek: 60.000 návštěvníků / P&L = červená 0, což vzhledem k rozpočtu projektu umožnilo zaměstnat celou řadu profesionálů z oboru a pokrýt velkou část fixních nákladů. Z pohledu „utopených nákladů“ by šlo o zisk v řádech milionů Kč. (tímto projektem producenti snížili své ztráty z běžného podnikání).
Počet oslovených eventem vs. reálně zúčastněných
Nepočítáno/60.000
Kreativita
1) Spojení technologií a obsahu - pomocí technologií "rozhýbat" obrazy klasických mistrů 2) 3D prostorový zvuk, který doplňoval obrazy a umocňoval tak dojem (např. cval koně u obrazu s koňmi atd.) 3) Rozdělení otevřeného prostoru na menší části
Náročnost a exekuce
1) Spojení 6 media serverů s 30 projektory a 2 000 metry čtverečních ploch. 2) Doba instalace za restrikcí týden 3) Možností snadné deinstalace/změny v případě jiného komerčního využití prostoru - viz. použití prostoru při vyhlašování Výročních cen ČEA
Přínos (vliv na chování/vnímání)
1) Vysoké hodnocení návštěvníků na sociálních sítích, odborné veřejnosti a široké mediální pokrytí v ČR i zahraničí staví tento projekt mezi přední eventy v období pandemie. 2) 60 000 návštěvníků i během různých restrikcí a relativně krátkém čase, kdy byla expozice otevřena (tj. průměrně 600 lidí denně) 3) Snížení finanční ztráty díky restrikcím
Období, ve kterém se projekt realizoval z pohledu situace v roce 2021 a popis vlivu pandemie na event
14. 10. 2020 - 3. 10. 2021 - z celkem 381 dní instalace byla pouze 103 dnů otevřená.
Doplňující informace
1) Použito bylo 30 projektorů, více, jak 2000 metrů čtverečních projekčních ploch, 6 media serverů a 3D prostorový zvuk 2) Panasonic, jako dodavatel projektorů, z výstavy udělal vlastní promo video a svou globální case study
Rozpočet
5 - 10 mio